Forgotten Password

Personvernerklæring

Personvernet ditt er viktig for oss, og denne personvernerklæringen beskriver hvordan Centric samler inn og bruker personopplysninger. Personvernserklæringen baserer seg på lovverket i Norge, hvor Centric holder til. Centric lagrer eller behandler ingen sensitive personopplysninger om deg.

Innsamling av informasjon
•    Informasjon fra registrering av CV-profil og oppdatering(er) av profilen via «My Centric»
•    Hvis du søker på en stilling eller registrerer din profil ved hjelp av Apply With-funksjonen på My Centric, vil systemet hente inn tilgjengelig informasjon fra profilen din i den tjenesten du autentiserer med, og denne informasjonen blir da lagret på din profil.
•    Vi behandler også de opplysningene vi innhenter fra deg eller dine referanser under rekrutteringsfasen og i ansettelsesperioden.
•    I noen tilfeller vil vi lagre e-postkorrespondansen når du kontakter oss.

Hvordan informasjonen brukes
Informasjonen som samles inn brukes hvor det er nødvendig for å:
•    Levere våre tjenester til deg og å kommunisere rundt disse tjenestene med deg.
•    Gjøre en vurdering av dine kvalifikasjoner og fasilitering i forbindelse med nåværende og fremtidige bemannings- eller rekrutteringsoppdrag
•    Informere om relevante muligheter og ytelser vi tilbyr.
•    Overholde lovmessige forpliktelser.

Behandlingsansvarlig og databehandler
Centric er både behandlingsansvarlig og databehandler, og er de som eier data som blir lagt inn i systemet. Som databehandler står Centric for systemløsningen, og utvikler, drifter og vedlikeholder systemet hvor dataen din ligger. Centric benytter ikke underleverandører til å utføre databehandleroppgaver.

Tredjeparter
For å kunne bruke dataene dine på en effektiv måte, og for å tilby deg de beste tjenestene er det i enkelte tilfeller nødvendig å sende opplysninger til tredjeparts støttesystemer som lønn, HR og ERP. Disse tredjepartene har separate og uavhengige retningslinjer for personvern.