Feilansettelser koster mye penger, tid og frustrasjon – derfor gjelder det å gjennomføre en grundig bemanningsprosess helt fra starten av. Å benytte seg av et seriøst bemanningsbyrå som kjenner både arbeidsmarkedet, hvilke kandidater som rører seg der ute, og ikke minst selve bemanningsprosessen, oppleves som både effektivt og tids- og ressursbesparende for både kunde og kandidat.

Slik foregår bemanningsprosessen i Centric Finance


Kartlegging av behov
Første steg i prosessen er kartlegging av kundens behov. Vi reiser ut til bedrift og gjør oss kjent med miljøet og kulturen på arbeidsplassen. Vi kartlegger alle faglige krav, så vel som ønskede personlige egenskaper hos eventuelle kandidater.


Jakten på aktuelle kandidater
Vi finner kandidater både i våre databaser, samt annonserer via LinkedIn, Finn.no og andre søkeportaler. Når vi har funnet en gruppe aktuelle kandidater foretar vi intervjurunder, evne- og personlighetstester, bakgrunnssjekk og referansesamtaler. Aktuelle kandidatene gjennomfører intervju hos kunden.


Ansettelse og oppfølging
Valgt kandidat ansettes fast hos Centric Finance. Vi har arbeidsgiveransvaret, mens kunden har den daglige kontrollen og ledelsen. Vi i Centric gjennomfører hyppig oppfølging av kandidaten i tiden hen er utleid, mens kunden er oppdragsgiver og ansvarlig for daglige arbeidsoppgaver, inkludering i miljøet og trivsel på arbeidsplassen. Både kunde og konsulent har én kontaktperson i Centric å forholde seg til.

Kontakt oss

Besøksadresse
Kirkegata 15, 5. etg.
0153 Oslo

Telefon
(+47) 23 10 00 60

Eller bruk skjemaet


Jeg ønsker å motta nyhetsbrev

 

Vi er en del av Centric

Centric er en av Europas største privateide
tjenesteleverandører med over 5000 ansatte i
Skandinavia og Nord-Europa

Gå til Centric EU