Slik er vår rekrutteringsprosess

Skal du søke jobb hos oss eller har du allerede en søknad inne på en av våre ledige stillinger? Da du lurer du kanskje på hva som skjer videre. Vår rekrutteringsprosess er delt inn i tre ulike faser:

1. Kartlegging av behov

Vi gjør oss kjent med miljøet og kulturen til bedriften. Deretter identifiseres faglige krav og ønskede personlige egenskaper hos eventuelle kandidater.

2. Jakten på aktuelle kandidater

Vi finner kandidater via våre databaser og annonser på LinkedIn, Finn.no og andre portaler. Videre gjennomføres intervjurunder, evne- og personlighetstester, bakgrunnssjekk og referansesamtaler med aktuelle kandidater. De som går videre, får intervju hos kunden.

3. Ansettelse og oppfølging

Valgt kandidat ansettes hos Centric Finance. Vi tar arbeidsgiveransvaret og gir hyppig oppfølging til kandidaten, mens kunden tar seg av daglig ledelse som arbeidsoppgaver, inkludering og trivsel på arbeidsplassen. Kunde og konsulent har én kontaktperson hos oss.

    Kontakt oss




    nytt bemanningsavtal med regioner
    Kartlegging av behov
    Jakten på aktuelle kandidater
    Ansettelse og oppfølging

    Hvorfor velge Centric Finance?

    Effektiv rekruttering

    Vår prosess er rask og effektiv, fra behovet oppstår til ansettelsen er gjennomført.

    Kvalitetsbevisste fageksperter

    Vi kombinerer faglig kompetanse med bred erfaring for å sikre en vellykket rekruttering.

    Tett oppfølging

    Vi er tilgjengelige, tett på og til stede gjennom hele prosessen – også etter oppstart.

    Se våre ledige stillinger

    Utforsk mulighetene blant våre ledige stillinger. Eller registrer din CV, slik at vi kan kontakte deg når relevante stillinger som dukker opp.